„Technologijų vedliai“ programos tikslas:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Projektas „Lyderių laikas 3“

Projektas „Lyderių laikas 3“ yra nacionalinė iniciatyva, siekianti tobulinti ugdymo įstaigų vadybos praktiką bei besimokančiųjų mokymosi kokybę, kad mokyklų (profesinio mokymo, bendrojo ir neformaliojo ugdymo), savivaldybių ir nacionalinio lygmens švietimo lyderiai būtų labiau pasirengę inicijuoti ir vykdyti kokybinius pokyčius (inovacijas) savo organizacijose. Projekto siekis – auginti Lietuvos švietimo profesinį kapitalą, kurį sudaro sprendimų priėmimo, žmogiškasis ir socialinis kapitalas. Informaciją galima rasti : www.lyderiulaikas.smm.lt

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Projektas ,,Mokausi plaukti ir saugiai elgtis vandenyje 2016″

           Projektą koordinavo ir administravo Lietuvos plaukimo federacija. Lėšų vaikų mokymui plaukti skyrė Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos vyriausybės. Projekto tikslas – išmokyti kuo daugiau šalies vaikų plaukti ir saugiai elgtis vandenyje bei prie vandens.
Šiame projekte sėkmingai dalyvavo ir mūsų mokyklos mokiniai. Projekto metu buvo ugdomi plaukimo įgūdžiai, suteiktos vaikams saugaus elgesio vandenyje ir prie vandens žinios ir praktiniai įgūdžiai, skatinamas vaikų fizinis aktyvumas, stiprinama sveikata. Mūsų mokyklos plaukimo partneriai yra VŠĮ Vaikų ir jaunimo centras „Džiaugsmo slėnis“ (http://www.stovykladraugai.lt/ ir Mažeikių sporto mokykla.

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Tarptautinė socialinių įgūdžių programa ,,Zipio draugai” 

     Programos tikslas: padėti 5 – 7 metų vaikams įgyti socialinių bei emocinių sunkumų įveikimo gebėjimų, siekiant geresnės vaikų emocinės savijautos. Mokykla yra metodinis centras. Informaciją galima rasti :  www.vaikolabui.lt.

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 

 

Tarptautinė programa „Obuolio draugai“ 

(skirta 8 – 10 metų vaikams (nuo antros klasės)

Tai programos „Zipio draugai“ tęsinys arba antroji dalis. Programa įgyvendinama visų tipų bendrojo  ugdymo mokyklų pradinėse klasėse, prailgintos dienos grupėse, vaikų dienos centruose ar globos namuose. Programoje „Obuolio draugai“ gali dalyvauti „Zipio draugų“ valandėlėse dalyvavę ir jose nedalyvavę įvairioje aplinkoje augantys skirtingų gebėjimų vaikai. Programa „Obuolio draugai“ Lietuvoje įgyvendinama nuo 2012 metų. Joje jau yra dalyvavę daugiau nei 14 tūkst. vaikų, darbui programoje paruošta beveik 700 pedagogų.  Ši programa įgyvendinama 6 pasaulio šalyse. Nuo 2016 metų rugsėjo mėnesio programoje dalyvauja ir mūsų mokykla. www.vaikolabui.lt

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Tarptautinė programa „Antras žingsnis“ („Second step“)

          Programa „Antras žingsnis“ – tai socialinius – emocinius įgūdžius ugdanti bei stiprinanti programa. Jos esmė – mažinti vaikų agresyvų elgesį, išmokyti vaikus  susitvarkyti su savo jausmais, atsispirti impulsyviam elgesiui, išspręsti konfliktus, išspręsti problemas ir suprasti savo elgesio pasekmes. Vaikai išmoksta būti laisvesni, nebijoti reikšti savo nuomonę, surasti daugiau ir įvairesnių sprendimų,  išmoksta reikšti savo jausmus žodžiu, o ne muštynėmis. Tada jie geba labiau sukaupti dėmesį, pradeda geriau mokytis.  Specialistai tvirtina, kad yra tiesioginis ryšys tarp  vaikų socialinių – emocinių įgūdžių bei pasiekimų moksle. Platesnė informacija www.pvc.lt

 

   …………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Psichoaktyvių medžiagų vartojimo prevencijos programa ,,Įveikiame kartu”

     Programos tikslas – ugdant pozityvius vaikų bendravimo ir problemų sprendimo gebėjimus, užkirsti kelią priklausomybės nuo alkoholio ir narkotinių medžiagų atsiradimui, kitoms destruktyvaus ir savidestruktyvaus elgesio formoms bei gerinti bendrą emocinę vaiko savijautą. Platesnė informacija www.vaikolabui.lt.           

    

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Projektas ,,Sveikatiada”

     Projekto tikslas – formuoti sveikos mitybos ir fizinio aktyvumo įgūdžiais pagrįstą kultūrą mokyklose. Išskirtinis dėmesys šiame projekte skiriamas mokyklų bendruomenėms, kurios kviečiamos smagiai ir mokiniams patraukliomis priemonėmis – žaidynėmis, viktorinomis, netradicine aktyvia veikla per pamokas, pertraukas ar po pamokų – ugdyti supratimą apie mitybą ir fizinį aktyvumą. Platesnė informacija www.sveikatiada.lt

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Tarptautinis projektas ,,Kritinis mąstymas skaitant ir rašant”

              Mokytojai, dalyvaudami projekte „Kritinio mąstymo ugdymas skaitant ir rašant“ , ne tik siekia ugdyti pilietiškumą, diegti demokratijos normas ir įgūdžius klasėje, bet ir ugdymo procese pateikia nuoseklius ir teoriškai pagrįstus mokymo metodus, skatinančius mokinius aktyviai mokytis, kritiškai mąstyti ir dirbti bendradarbiaujant. Mokykla nuo 2008 metų yra  tarptautinės programos „Kritinio mąstymo ugdymas skaitant ir rašant“ (KMUSR) metodinis centras. Šiuolaikinių didaktikų centras: www.sdcentras.lt

Kritiškai mąstantys mažiau pasiduoda manipuliavimui, nes juos saugo jų įsitikinimai. Ateitis priklauso tiems, kurie kritiškai vertina informaciją ir kuria savo pačių realybę.

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Europos socialinio fondo agentūros finansuojamas projektas 

„Kritinio mąstymo kompetencijų  plėtojimas neformalaus ugdymo veiklose“

 

Projekto tikslas – ugdyti mokinių ir jaunimo, neformaliojo ugdymo specialistų, tėvų kritinio mąstymo (KM) kompetencijas bei stiprinti jų plėtrą.

Projekto tęstinumas bus vykdomas paraleliai dviem lygiais: kasdieninėje praktikoje ir mokant kitus projekto metu bei jam pasibaigus. Mokytojai, įgiję  praktinės patirties, tęs KM diegimą kasdieninėje neformaliojo švietimo veikloje, konsultuos kolegas bei tėvus, taps programos multiplikatoriais. Mokiniai, jaunimo atstovai, naudodamiesi parengta medžiaga, taikys KM metodus neformaliojo švietimo, projektinėse veiklose, mokys  savo bendraamžius. Mokyklos toliau naudos parengtą programą ir medžiagas, skatins tobulinti KM taikymo kompetencijas, užtikrins rezultatų sklaidą savo regione, dalinsis patirtimi su kitų mokyklų bendruomenėmis. Šiuolaikinių didaktikų centras: www.sdcentras.lt

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..