Susirinkti kartu – pradžia.

Pabūti kartu – tai progresas.

Padirbėti kartu – tai sėkmė.

( H.Fordas)  

Socialinė pedagogė Kornelija Arnotienė

Susisiekti galite el. paštu:  arnotiene.kornelija@gmail.com, telefonu +370 62525362 arba per informacinę sistemą www.tamo.lt

Išsilavinimas:

2016 m. Socialinio darbo profesinis bakalauras.

2018 m. Socialinės pedagogikos bakalauras.

2019 m. Edukologijos (švietimo kokybės vadyba) magistro laipsnis.

 „Esu Kornelija Arnotienė ir savo profesinės veiklos metu vadovaujuosi nuostata, kad socialinio pedagogo darbo esmė – prakalbinta vaiko širdis. Socialinio pedagogo darbas visada yra  nukreiptas į pagalbą. Tikiu, kad padėti kitam žmogui mus motyvuoja asmenybės savybės. Viena iš jų yra empatija, kuri skatina  pažvelgti pro kito žmogaus langą. Todėl darbe stengiuosi pamatyti pasaulį tokį, kokį mato JIS – vaikas, mama, tėtis, mokytojas“.

Socialinis pedagogas  tai vaiko socialinis asistentas, vaiko gerovės advokatas. Tai asmuo, į kurį kreipiamasi dėl vaiko patiriamų problemų, santykių su bendraamžiais, mokytojais ar tėvais ir kitokios socialinės pedagoginės pagalbos. Mokykloje, dirbdamas kartu su mokytojais, mokyklos vadovais, socialinių tarnybų darbuotojais kuria pozityvią ugdomąją aplinką.

Svarbiausias socialinio pedagogo veiklos tikslas – mokinio socialinė-emocinė gerovė, saugumas siekiant pozityvios integracijos ir socializacijos visuomenėje, skatinant visavertę asmenybės raišką.

Socialinio pedagogo veikla:

  • Padeda mokiniams adaptuotis mokykloje;
  • Teikia mokiniams reikalingas socialines pedagogines paslaugas;
  • Padeda spręsti mokinių lankomumo, užimtumo, elgesio ir socialines problemas;
  • Atstovauja ir gina vaiko teises mokykloje ir už jos ribų;
  • Vykdo prevencines programas;
  • Padeda tėvams ugdyti savo vaiką, suprasti jo socialinius ir psichologinius poreikius, jų tenkinimo svarbą. Informuoja tėvus apie jų teisę gauti socialinę pedagoginę pagalbą.
  • Siekiant užtikrinti vaiko gerovę bendradarbiauja su įvairiomis institucijomis.

Pagrindinės veiklos kryptys:

  • Individualus/grupinis darbas su mokiniais;
  • Darbas su mokinio šeima;
  • Darbas su klasės vadovais, mokytojais;
  • Komandinis darbas, darbas mokyklos komisijose, grupėse;
  • Tiriamoji veikla;
  • Kvalifikacijos kėlimas.

Socialinis pedagogas savo darbe vadovaujasi šiomis vertybinėmis nuostatomis:

  • pagarbos– kiekvienas yra vertas besąlygiškos pagarbos;
  • atvirumo– kiekvienas turi teisę į atvirą ir nuoširdų bendravimą;
  • tolerancijos– kiekvienas turi teisę turėti skirtingus įsitikinimus, vertybes, tautinę priklausomybę;
  • unikalumo– kiekvienas yra savitas ir nepakartojamas;
  • vaiko kaip asmenybėsvertinimas;
  • nesmerkimo ir neteisimo– socialinis pedagogas neturi būti teisėjas;
  • empatijos– kiekvienas individas, grupė, bendruomenė turi tikėti, kad bus suprasti;
  • priėmimo– kiekvienas individas turi teisę būti priimtas toks, koks yra, o ne toks, kokį nori jį matyti socialinis pedagogas;
  • konfidencialumo– vaikų bylos ir jose sukaupta informacija turi būti saugoma tik socialiniam pedagogui prieinamoje vietoje ir gali būti pateikiama kitiems tiktai gavus tėvų arba teisėtų globėjų sutikimą ir būtina laikytis paslapties apie vaiko problemas išlaikymo principų;
  • pasitikėjimo– socialinis pedagogas neturi rodyti įtarumo ir nepasitikėjimo vaiku.

 

Gerbiami Tėveliai, kreipkitės:

  • Kai vaikas turi bendravimo, elgesio, mokymosi, mokyklos lankomumo problemų;
  • Kai vaikas patiria patyčias, įvairių formų smurtą mokykloje;
  • Kai vaikas turi bendravimo su bendraamžiais ar mokytojais sunkumų;
  • Kai vaikas turi polinkį žalingiems įpročiams ar kitaip netinkamai elgiasi;
  • Reikalinga informacija apie įstaigas, teikiančias socialinę, psichologinę ar kitą pagalbą;
  • Kai tiesiog norisi pasikalbėti…

Mielas moksleivi, kreipkis, jei:

nori pasidžiaugti sėkme ar pasidalinti savo rūpesčiais, kartu paieškoti sprendimų ar tiesiog pabūti kartu… Jeigu kyla sunkumų moksluose ar bendraujant su bendraamžiais, tėvais ir nori apie tai pasikalbėti… Gal tavo gyvenime įvyko įvairių permainų ir tau reikia pagalbos prisitaikant? O gal turi idėjų ir sumanymų, kuriuos norėtum įgyvendinti mokykloje organizuojant įvairias akcijas, renginius ir panašiai?

Žinau, kad kiekvienas iš Jūsų esate savitas ir nepakartojamas. Priimu Jus tokius, kokie esate. Saugau ir laikau paslaptyje man patikėtus džiaugsmus, rūpesčius, svajones. Neteisiu ir nesmerkiu, juk visi galime suklysti, suklupti. Man svarbu, kad mūsų mokykla taptų laimės ir harmonijos uostu kiekvienam mokiniui. Mielai Jums padėsiu ir lauksiu Jūsų Žiburėlio pradinėje mokykloje socialinės pedagogės kabinete.

TIK ŽINODAMA PROBLEMĄ GALIU TAU PADĖTI!