Menu Close

UNIVERSALUS DIZAINAS MOKYMUISI

Išmanieji pirmokai! Jie mokymuisi pasitelkia daug kompiuterinių programų, nes žino, kad nesuskaičiuojamą daugybę įgūdžių galima sustiprinti pasitelkus įvairias kompiuterines programas ir programėles.
  • Pirmokai nuskenavę QR kodus persikėlė į „Wordwall“ puslapį, kuriame turėjo atrinkti ir į darbo lapą perrašyti žodžius prasidedančius raide Š, o pasitelkdami skaitmeninį kauliuką, suskaičiuoti kokį skaičių išrideno ir jį užrašyti. Dar kartą nuskenavę QR kodą atliko skaičiavimo užduotį „Google forms“ platformoje. Besibaigiant pamokai įsivertino savo pažangą pasitelkdami „Classroomscreen“ programėlę.
  • Mokytoja Jūratė, kompiuterines programas pasitelkė ne kaip sudomino, o turinio pateikimo metodą, tam, kad būtų galima išmokyti naujų įgūdžių ir juos pastiprinti.
KODĖL VEIKSMINGAS ?
Galima įtraukti mokinius. Mokiniai turi galimybę savarankiškai dirbti su kompiuterių programomis.Daugumoje programų būna įdiegta ir mokomoji medžiaga, ir grįžtamasis ryšys apie atliktį.
Lūkesčių palaikymas. Mokymas neturėtų būti pakeičiamas mokinių susodinimu prie kompiuterių. Kaip papildoma priemonė kompiuterinės programos yra naudingos, jei norime išlaikyti mokinių atsakomybės už savo įgūdžių lavinimą.
Pagal Dr. Whitney H. Rapp, (2022). Universalaus dizaino mokymuisi taikymas praktikoje. 100 mokymo metodų visiems mokiniams.
 
Skip to content