Menu Close

UNIVERSALUS DIZAINAS MOKYMUISI

Mokiniai labai skiriasi pagal tai, ko jie mokosi (ką jie suvokia), kaip jie mokosi (kaip jie apdoroja informaciją) ir kodėl jie mokosi (kas juos domina ir motyvuoja). Nėra dviejų mokinių, kurie būtų panašūs savo mąstysena, mokymosi būdu, gebėjimais ir pomėgiais. Todėl, net ir muzikos pamokų metu būtina rasti geriausią mokymo(si) prieigą.  Muzikos pamoka su fizinio ugdymo elementais? Taip, taip. Būtent tokia ritmavimo pamoka vyko priešmokyklinio ugdymo grupės vaikams. Jie ritmavo ne tik pasitelkdami savo rankas, kaip visiems įprasta, bet pasitelkė ir visą savo kūną – šokinėjo, trepsėjo, straksėjo bandydami atvaizduoti mokytojos Jolantos žaismingai išdėliotas natas.
O susidomėjimo, noro įsitraukti į pamoką, įspūdžių gausybė…
Džiugu, kad niekur nedingo susitelkimas ir noras užduotį atlikti kaip įmanoma teisingiau.
Pagal Dr. Whitney H. Rapp, (2022). Universalaus dizaino mokymuisi taikymas praktikoje. 100 mokymo metodų visiems mokiniams.
Skip to content