Tam, kad mokiniai lengviau įsimintų išmoktą informaciją, mokytoja Vilija pamokų metu taiko mnemonika. Mnemonika – įsiminimo menas, būdų sistema, palengvinanti įsiminimą ir atsiminimą, papildomomis asociacijomis praplečianti atminties galimybes. Prisiminti visada būna lengviau, jei mokiniai susieja panašius žodžius, raides, vaizdus arba idėjas.
Matematika ganėtinai sudėtingas mokslas, reikalaujantis itin daug atidumo ir nuoseklumo. 2a klasės mokiniai puikiai žino, kad norint uždavinius gliaudyti kaip riešutus būtina aiški sistema – PLANAS. Tam, kad būtinus žingsnius būtų lengviau įsiminti, mokiniai patys susikūrė 5 žingsnių (pirštų) matematinių uždavinių sprendimo sistemą, kuri visada “po ranka”.
Tad gudrūs antrokai, duoda mums visiems patarimą, kuris pravers ne tik sprendžiant uždavinius, bet ir kasdienybėje:
- PLANUOK,
- SUPRASK,
- PLANUOK,
- SPRĘSK,
- PASITIKRINK.
KODĖL NAUDINGAS ?
- Pagrįstas moksliškai. Mnemonika – tai vienas būdų, kuriais mokiniai gali kontroliuoti savo mokymąsi patys, atitinkamai sužadindami svarbios informacijos atkūrimą.
- Galima įtraukti mokinius. Mokinius reikėtų padrąsinti, kad jie patys pasigamintų mnemonikos priemones.
- Prieinamas. Mnemonikos priemones nesunku sukurti kartu su mokiniais.