Mokytoja Vilija lietuvių kalbos ir literatūros pamokos metu, paskatino mokinius savo idėjas bei nuotykius išreikšti fotografijų pagalba. 2 klasės mokiniai kūrė nuotraukų etiudą, nuotraukas stengdamiesi aprašyti taip, kad jos atsakytų į klausimą „Kur?“.
Juk kiekvienam, tiek mokiniui, tiek suaugusiam neretai būna sunku prisiminti visas kelionių, atostogų, išvykų įspūdžių detales, sunku tas detales nuosekliai apibūdinti. Puikus būdas kaip lengvai ir įtraukiančiai pasidalyti įspūdžiais, savo nuomone ir naujomis žiniomis yra nuotraukų etiudas.
Nuotraukose bendraklasiams ir mokytojams gali būti rodoma, ką mokinys matė ir veikė
arba nuotraukos gali būti kaip užuomina mokiniui prisiminti daugiau detalių ir apie jas papasakoti.
KODĖL NAUDINGAS?
- Pagrįstas moksliškai. Tam, kad visi mokiniai būtų įtraukti į mokymosi aplinką, būtina leisti naudoti daug išraiškos priemonių (CAST, 2011).
- Galima įtraukti mokinius. Fotoaparatu mokiniai gali fotografuoti savarankiškai.
- Teisingumas ir universalumas. Lūkesčius dėl to, kiek nuotraukų turėtų būti etiude, ir dėl nuotraukų pavadinimų galima diferencijuoti individualiai.


