Renkamės mokyti(-s) iš gyvenimiškų situacijų.
Mes, mokytojai, daugelio įgūdžių mokome kalbėdami apie pavyzdžius arba rodydami, kaip tas vaidmuo atliekamas.
Todėl vis dažniau mokykloje stengiamės sukurti tikrą situaciją, kurioje mokiniai galės pritaikyti savo įgūdžius ir ją apmąstyti. Mes dažnai pasakojame mokiniams, kad jie mokosi tam tikrų sąvokų arba įgūdžių todėl, kad jie pravers ateityje.
Tačiau turime nepamiršti vieno dalyko: mokykla irgi yra tikras pasaulis. Mokykloje būna daugybė tikroviškų situacijų, kurių metu mokiniai gali taikyti tam tikrus įgūdžius, įgytas žinias.
Mokytoja Alė užuot kalbėjusi apie ateitį, kai galbūt prireiks vienokių ar kitokių įgūdžių ir žinių, sukurė gyvenimišką situaciją mokykloje ir pasiūlė ketvirtokams parengti mokyklos sporto aikštelės sąmatą. Tad ketvirtokams teko iš ties paplušėti: išsimatuoti aikštelės plotą, dangos plotą, sužinoti reikalingų medžiagų kvadratinio metro ar vieneto kainas, taip pat krepšinio stovų kainas. Ketvirtokai internete ieškojo tiekėjų, kurie siūlo priimtiniausias kainas bei garantuoja kokybę. Daug darbo ir dar daugiau pačių įvairiausių atradimų.
Mokytoja gyvenimiškas situacijas pasitelkė tam, kad galėtų įvertinti ir nustatyti, ar mokiniai tinkamai taiko žinias ir įgūdžius tikrovėje, o ne tik pratybų sąsiuvinyje sprendžiant tam tikras užduotis.
P.S. ketvirtokai taip gerai ir tiksliai parengė sąmatą, kad sporto aikštelę turėsime jau pavasarį!!!


