Menu Close

UNIVERSALUS DIZAINAS MOKYMUISI

Kaip sudominti ir įtraukti mokinius? KAULIUKAI!
3b klasės mokiniai matematikos pamokos metu analizuodami temą „Triženklių skaičių sudėtis“, į pagalbą pasitelkė kauliuką, kurio pagalba sudarinėjo vienaženklius, dviženklius, triženklius skaičius, kuriuos vėliau sudėjo. Tokiu būdu išvengė monotoniško proceso, kai skaičius reikia sugalvoti pačiam.
4a klasės mokiniai į pagalbą taip pat pasitelkė kauliukus, analizuodami „Keturženklių skaičių sandarą“. Mokiniai rideno kauliuką, pildė mokytojos sudarytą lentelę, kurioje išridentus skaičius turėjo priskirti tūkstančiams, šimtams, dešimtims, vienetams.
4b klasės mokiniai kauliukus pasitelkė lietuvių kalbos ir literatūros pamokos metu kartodami kalbos dalis. Pagal kalbos dalį turėjo sugalvoti žodžių. Tada metė interaktyvų kauliuką ir iš to stulpelio turėjo sudaryti sakinius. Vėliau skenavo mokytojos sugeneruotą QR kodą ir įkėlė sudarytus sakinius į „Padlet“. Visi džiaugėsi sakinių įvairove.
KODĖL VEIKSMINGAS?
Pagrįstas moksliškai. Pasitelkus žaidimus kaip papildomus užsiėmimus, jie būna įtraukiantys ir motyvuojantys, todėl mokiniai atkakliai siekia atlikti užduotį.
Lūkesčių palaikymas. Kauliukai – tai įtraukiantis būdas lavintis drauge, pateikiant daug skirtingų panaudojimo būdų.
Pagal Dr. Whitney H. Rapp, (2022). Universalaus dizaino mokymuisi taikymas praktikoje. 100 mokymo metodų visiems mokiniams.
Skip to content