Kas gali būti labiau įtraukiančio už stalo žaidimą arba žaidimą su kortelėmis, ypač jei tikrai yra iš ko rinktis. Žaidimas – tai puikus būdas sustiprinti daug akademinių ir socialinių įgūdžių.
Mokytojos Renata Deniušytė ir Vida Tallat-Kelpšienė nurodo, kad stalo žaidimų metodo taikymas anglų kalbos pamokose yra puikus būdas mokiniams įdomiai ir praktiškai panaudoti išmoktus žodžius bei sakinius. Mokiniai, patys gamindami ir žaisdami stalo žaidimą, tampa aktyviais mokymosi proceso dalyviais – jie ne tik kartoja ir įtvirtina naują žodyną, bet ir tobulina bendravimo įgūdžius. Žaidimo metu kiekvienas mokinys turi galimybę kalbėti angliškai, taikydamas naujai įgytas žinias natūralesnėje aplinkoje. Šis metodas skatina kūrybiškumą ir smalsumą, nes mokiniai patys kuria žaidimo taisykles ir siužetą. Tokiu būdu, anglų kalbos mokymasis tampa gyvas ir įdomus procesas, o žaidimo elementas sukuria draugišką konkurenciją ir motyvuoja mokinius siekti geresnių rezultatų.
Stalo žaidimo metodas taip pat panaudotas temai ,,School things and colors” įtvirtinti. Mokiniai grupėse patys pasigamino stalo žaidimus. Dalijosi pareigomis, kuris kokią kortelę turi nupiešti. Pakartojo klausimus: „What colour is it?, What is it?” Išmoko naujų frazių ,,Miss a turn. It’s your time.”
Kas sakė, jog matematika ir visi skaičiavimai – nuobodus mokslas. Kas sakė, tas nežino, jog egzistuoja labai įdomūs, įtraukiantys ir naudingi loginiai ir matematiniai žaidimai. Antrokai stalo žaidimų metodą išbandė ne tik anglų kalbos, bet matematikos pamokų metu, paskatinti savo mokytojos Vilijos. Tokiu būdu mokiniai lavino supratimo gebėjimus, kritinį mąstymą, loginį samprotavimą ir matematinį intelektą, mokėsi spręsti problemas.
KODĖL VEIKSMINGAS ?
- Pagrįstas moksliškai. Žaidimai yra smagus ir veiksmingas, pavyzdžiui, derėjimosi, estafetės perėmimo, taisyklių laikymosi, gebėjimo būti nugalėtoju arba pralaimėtoju, kuris laikosi gero tono taisyklių, dalijimosi, kantrybės ir strategijos nustatymo įgūdžių formavimo būdas.
- Lūkesčių palaikymas. Jei teko eiti pro klasę, kurioje pilna stalo žaidimus arba žaidimus su kortelėmis žaidžiančių mokinių, turbūt pamanėte, kad dabar laisvalaikio metas. Tačiau iš tikrųjų tuo metu buvo labai veiksmingai mokomasi akademinių ir socialinių įgūdžių!
Pagal Dr. Whitney H. Rapp, (2022). Universalaus dizaino mokymuisi taikymas praktikoje. 100 mokymo metodų visiems mokiniams.